Szanowni Mieszkańcy
Od dnia 02.11.2020 r. (poniedziałek) do odwołania obsługa mieszkańców możliwa jest na korytarzu przy wejściu głównym do Urzędu przy zachowaniu wymogów sanitarnych. Nadal najbezpieczniejszą i pożądaną formą kontaktu z urzędnikami jest kontakt telefoniczny i mailowy. Zachęcamy Państwa do korzystania z tej możliwości załatwiania spraw urzędowych. Jeśli jednak zachodzi konieczność pojawienia się w urzędzie osobiście w celu załatwienia sprawy, należy umówić wizytę.
Podstawowe dane kontaktowe:
Sekretariat urzędu (centrala) tel. 856568030
e-mail:
Skrytka ePUAP: /UGGrodzisk/skrytka
Ośrodek Pomocy Społecznej tel. 865658116
Urząd Stanu Cywilnego tel. 856568017
Wprowadzamy zasady bezpiecznego przebywania w Urzędzie:
- Wchodząc do Urzędu należy zdezynfekować ręce po wejściu do budynku.
- Każdy interesant zobowiązany jest do noszenia maseczki ochronnej zakrywającej usta oraz nos.
- Dane kontaktowe interesanta (imię i nazwisko, numer telefonu) zostają wpisane do rejestru, w celu ewentualnej identyfikacji osób obecnych w urzędzie w związku z zachorowaniami wywołanymi wirusem SARS-CoV-2.
- W korytarzu na wejściu może jednorazowo przebywać dwóch interesantów po jednego na stanowisko obsługi.
- W każdym pokoju może jednorazowo przebywać jeden interesant na jedno stanowisko obsługi.
- Należy zachować dystans społeczny.
Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o zrozumienie sytuacji.
Dbajmy wzajemnie o nasze zdrowie!
Wójt Gminy
Dariusz Tatarczuk