Ustawienia

Szanowni Mieszkańcy

Od dnia 02.11.2020 r. (poniedziałek) do odwołania obsługa mieszkańców możliwa jest na korytarzu przy wejściu głównym do Urzędu przy zachowaniu wymogów sanitarnych. Nadal najbezpieczniejszą i pożądaną formą kontaktu z urzędnikami jest kontakt telefoniczny i mailowy.  Zachęcamy Państwa do korzystania z tej możliwości załatwiania spraw urzędowych. Jeśli jednak zachodzi konieczność pojawienia się w urzędzie osobiście w celu załatwienia sprawy, należy umówić wizytę.

Podstawowe dane kontaktowe:

Sekretariat urzędu (centrala) tel. 856568030

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Skrytka ePUAP:   /UGGrodzisk/skrytka

Elektroniczna Skrzynka CU

Ośrodek Pomocy Społecznej tel. 865658116

Urząd Stanu Cywilnego tel. 856568017

Wprowadzamy zasady bezpiecznego przebywania w Urzędzie:

  • Wchodząc do Urzędu należy zdezynfekować ręce po wejściu do budynku.
  • Każdy interesant zobowiązany jest do noszenia maseczki ochronnej zakrywającej usta oraz nos.
  • Dane kontaktowe interesanta (imię i nazwisko, numer telefonu) zostają wpisane do rejestru, w celu ewentualnej identyfikacji osób obecnych w urzędzie w związku z zachorowaniami wywołanymi wirusem SARS-CoV-2.
  • W korytarzu na wejściu może jednorazowo przebywać dwóch interesantów po jednego na stanowisko obsługi.
  • W każdym pokoju może jednorazowo przebywać jeden interesant na jedno stanowisko obsługi.
  • Należy zachować dystans społeczny.

Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o zrozumienie sytuacji.

Dbajmy wzajemnie o nasze zdrowie!

Wójt Gminy
Dariusz Tatarczuk