Elektroniczna skrzynka podawcza
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych
do Urzędu Gminy Grodzisk.
1.) Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP (link zamieszczony poniżej).
2.) Dostarczenie dokumentu w godzinach pracy urzędu poniedziałek - piątek (7.30-15.30) do sekretariatu Urzedu Gminy Grodzisk mieszczącego się w pokoju numer 10 przy ul. 1 Maja 6 w Grodzisku na następujących nośnikach danych:
a. dyskietka 1,44 MB
b. pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
c. płyta CD-RW
3.) Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1.) Dokumenty muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
2.) Akceptowane formaty dokumentów to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP.
3.) Wielkość wszystkich załączników do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekraczać 3MB.
4.) Dokumenty lub nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.