Przekaż swoje dane do Rejestru Danych Kontaktowych (RDK).
Dzięki temu urzędnik zamiast wysyłać pismo będzie mógł po prostu do Ciebie zadzwonić lub wysłać maila.
Przekaż do RDK swój numer telefonu i adres e-mail. Dzięki temu szybko dostaniesz powiadomienie o np.:
- Dokumentach gotowych do odbioru (np. dowodzie osobistym lub dowodzie rejestracyjnym).
- Rozpatrzeniu z tożonych przez Ciebie wniosków (np. w programie Rodzina 500+).
- Zbliżającym się terminie utraty ważności dowodu osobistego.
- Potrzebie uzupełnienia dokumentów.
JAK DOŁĄCZYĆ DO RDK? TO PROSTE! MOŻESZ TO ZROBIĆ NA DWA SPOSOBY:
W URZĘDZIE Wypełnij dostępny u nas formularz. Jeśli masz pytania, zapytaj urzędnika.
PRZEZ INTERNET Wejdź na www.GOV.pl i wybierz usługę Skorzystaj z Rejestru Danych Kontaktowych (RDK).
Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. W każdej chwili możesz je także zmienić lub usunąć. Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Mają do nich dostęp wyłącznie uprawnieni urzędnicy. Bez obaw - nie ma ryzyka. że Twoje adres e-mail i numer telefonu wpadną w niepowołane ręce.
Projekt współfinansowany że środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 E-administracja| otwarty rząd”, Działanie nr 2.1 "Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych"