Ustawienia

Przekaż swoje dane do Rejestru Danych Kontaktowych (RDK).

Dzięki temu urzędnik zamiast wysyłać pismo będzie mógł po prostu do Ciebie zadzwonić lub wysłać maila.

Przekaż do RDK swój numer telefonu i adres e-mail. Dzięki temu szybko dostaniesz powiadomienie o np.:

  • Dokumentach gotowych do odbioru (np. dowodzie osobistym lub dowodzie rejestracyjnym).
  • Rozpatrzeniu z tożonych przez Ciebie wniosków (np. w programie Rodzina 500+).
  • Zbliżającym się terminie utraty ważności dowodu osobistego.
  • Potrzebie uzupełnienia dokumentów.

JAK DOŁĄCZYĆ DO RDK? TO PROSTE! MOŻESZ TO ZROBIĆ NA DWA SPOSOBY:

W URZĘDZIE Wypełnij dostępny u nas formularz. Jeśli masz pytania, zapytaj urzędnika.

PRZEZ INTERNET Wejdź na www.GOV.pl i wybierz usługę Skorzystaj z Rejestru Danych Kontaktowych (RDK).

Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. W każdej chwili możesz je także zmienić lub usunąć. Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Mają do nich dostęp wyłącznie uprawnieni urzędnicy. Bez obaw - nie ma ryzyka. że Twoje adres e-mail i numer telefonu wpadną w niepowołane ręce.

Projekt współfinansowany że środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 E-administracja| otwarty rząd”, Działanie nr 2.1 "Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych"

chcesz ograniczyc do minimum wizyty w urzedach plakat