Logo Gmina Grodzisk

Zaświadczenie z akt ewidencji ludności

Zaświadczenie z akt ewidencji ludności

 

ZAŚWIADCZENIA Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI:
• zaświadczenie o zameldowaniu 
• zaświadczenie o wymeldowaniu
• zaświadczenie o ilości zameldowanych osób (na wniosek właściciela/najemcy po okazaniu tytułu prawnego do lokalu).

WYMAGANE DOKUMENTY: 
1. Dowód osobisty lub w uzasadnionych przypadkach inny dokument ze zdjęciem pozwalający na ustalenie tożsamości. 
2. Wypełniony wniosek lub podanie.
3. Dowód wpłaty z tytułu opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia
Zaświadczenie wydaje się osobie, której ono dotyczy lub pełnomocnikowi.
Warunkiem wszczęcia sprawy jest złożenie wniosku

Wniosek można złożyć:
• listownie 
• osobiście
• inny (pełnomocnik) 

Czas załatwiania.
Wydanie zaświadczenia następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów. 

Opłaty.
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia ze zbiorów meldunkowych - 17 zł. Ustawa o opłacie skarbowej określa zwolnienia z opłat za wydanie zaświadczenia.

Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa - 17 zł. Opłacie nie podlegają pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, rodzicom, dzieciom, dziadkom i rodzeństwu. 

Tryb odwoławczy.
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę wnosi się do Wojewody Podlaskiego w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.

Wójt gminy zaprasza

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

luty 2019
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.